No niin, toista random -kuvakansiota viedään jo... Ja se Mr. Jumbie -kuvissakin nähty musta lippapipo taitaa olla Billin lemppari, kun sen voi bongata sen päästä niin usein :D





3 x hassu hattu ja ilman meikkiä o_O



Seuraavat 3 Ostravasta (7.4.07):



Ja pari Mannheimistä (21.4.07):


Tomin kanssa nimmarien kirjoitusta, Stuttgart (23.4.07):

2 otosta Kölnistä (14.5.07):


Ja 3 Pariisista (9.5.07): (Pojallahan on Pradan arskat, wau!)



Disclaimers: I do not own anything.